Вход Регистрация

Aqua Форум

Поиск Просмотр новых публикаций
aquafan.net.ru Форумы Пользователи
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум » Aqua - группа Аква » Всё о группе Aqua (Аква) » Lene Nystrøm » Kranz & Ziegler (STORY-коллекция Весна/Лето 2017)
Kranz & Ziegler
МаксимДата: Пятница, 2017-01-27, 21:40 | Сообщение # 1
Администрация
Admin
203 сообщения
Фотоальбом | Источник | Каталог | Журнал The BOX





STORY består af et mangfoldigt udvalg af armbånd, halskæder, ure og charms. Alle produceret i ædle metaller med raffinerede detaljer. STORY kollektionen Spring/Summer 2017 præsenteres af et nyt STORY ansigt - Lene Nystrøm.

Lene Nystrøm er kendt over hele verden fra sin tid som forsanger i popsuccesen Aqua fra 1994, med de verdensomspændende hits ”Barbie Girl”, ”Doctor Jones” og ”Cartoon Heroes”. I alt blev det til mere end 33 millioner solgte plader og en suveræn førsteplads på listen over de mest succesfulde danske musikgrupper, målt på salg af plader. Siden da er det blevet til skuespilskarriere, med medvirken i bl.a. Klassefesten og Ole Bornedals Fri os fra det onde, inden hun i 2011 blev coach på TV2’s sangkonkurrence Voice. I år præsenterer Lene Nystrøm STORYs Spring/Summer kollektion.

Vi har snakket med den attitudefulde popdiva om hendes yndlingssmykker.

Husker du dit første smykke?

Det første smykke jeg fik var et guldhjerte med lyseblå emalje. Det var en dåbsgave, og selvom jeg ikke bruger det meget har det en stor betydning for mig.

Har du et favorit smykke?

Jeg har flere favoritsmykker, herunder naturligvis mine vielsesringe som jeg har to af. Den ene er en diamantring, og den anden er en platinring med indgraveringen Søren rules. Jeg har også en guldring med sorte diamanter som jeg har fået af mine forældre som jeg er helt vild med.

Hvordan bruger du dine smykker?

Jeg kan godt lide at bruge smykker som et statement, der udtrykker min personlighed. Jeg synes at skandinaviske kvinder typisk er mere vågede i deres valg af smykker end deres tøjstil, og at de bruger smykkerne til at udstråle personlighed og karakter.

Mine smykker udtrykker mit humør og sindstilstand, jeg er på ingen måde bange for at mikse forskellige stilarter. Hvis jeg føler mig for opstadset, er jeg hurtig til at finde et smykke som kan give mig et mere opbrudt look. I valget af smykker synes jeg ikke nødvendigvis at man slavisk skal følge moden. Det er vigtigere at man vælger de smykker, som man føler sig tilpas i og som giver det personlige udtryk man ønsker.

Перевести в Яндекс.Переводчике





 
ГостьДата: Понедельник, 2017-03-06, 18:11 | Сообщение # 2
Гость





cool
 
Форум » Aqua - группа Аква » Всё о группе Aqua (Аква) » Lene Nystrøm » Kranz & Ziegler (STORY-коллекция Весна/Лето 2017)
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:
Правила ресурса | Хостинг от uCoz | feedback